Gillar du att tillbringa tid i köket? Då har jag några härliga tips till er!
Jag kommer bjuda er på olika recept, båda matlagning och desserter, för att ge er nya ideér. Jag lånar de flesta recept som kommer att läggas ut här, men med vissa små ändringar som gör att det blir mer a la Mia style!

söndag 10 november 2013

Att fylla år...

...kan vara otroligt roligt! Speciellt när man får presenter som kan utveckla mitt stora intresse för mat och bak!

"Allt om mat" boken fick jag av min kära fru, så nu kommer jag lära mig ännu fler underbara maträtter och bakverk! 
Sen fick jag en stor överraskning när det största paketet jag någonsin fått kom in til mitt hem... Och fast att jag hade önskat mig det trodde jag aldrig att jag skulle få en köks assistent; Hercules Chilli Kitchen machine !! Nu kommer all bakning gå mycket smidigare, och jag är så lycklig! 
Jag har världens finaste familj! 

Och så kom min frus vän hit och överraskade mig med en påse med choklad, marsmellows och baktillbehör, så nu ska här bakas för full rulle!

I år älskade jag att fylla år!
Tusen tack! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar